170km/h

Kažu da se nakon 160km/h gubi kontrola nad autom. Nisam obračala pažnju koliko vozim, ali kad sam primjetila da nemam kontrole nad autom pogledam taho = 170km/h preslo. Nisam ni znala da sa mojih 60PS mogu nabiti toliki tempo. Kontam onda: hoću li na lijevu stranu da udarim u beton ili u desnu da udarim u druga auta? Hmmm…samoubistvo nije dozvoljeno, jer kako ću sebi oduzeti život koji mi ne pripada. Ruke drhte, a meni se nekako ne spušta gas. Onda skontah…hajde mala, ima još ljudi na autoputu. Nemoj da napraviš belaj.

Spustila nogu sa gasa…pomakla se na desnu traku, ugasila mp3 i sišla sa tripa. Ruke prestale da se tresu. Auto pod kontrolom.

Nisam nešto raspoložena ovih dana.

majska
nema se nista vise reci.

9 komentara

  1. @Hadži: ah što nisam ptica pa da imam krila :))) a moja vozačka ostaje tamo gdje je sad 🙂
    @Peppy: jeste, ali eto još je glava tu – samo nije preporučljivo da se osobne frustracije liječe na autoputi kao što sam ja to danas pokušala :)))

Komentariši